Polityka Prywatności

strony internetowej giapartments.pl

 

Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Tak. Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie ze szczegółami, które przedstawiamy poniżej, w celu:

  • dokonania wyceny usługi, rezerwacji usługi oraz wykonania usługi
  • rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem strony internetowej
  • wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego związanego z dokonanymi rezerwacjami
  • badania satysfakcji z oferowanych usług, ulepszanie i modyfikacja naszych usług

 

Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Italiana Costruzioni sp. z o.o. we Wrocławiu (50-118), ul. Więzienna 21, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000123420, REGON: 931620609, NIP: 898-001-63-90.

 

Jak się z nami skontaktować

W sprawie przetwarzania Twoich danych osobowych możesz się skontaktować pod numerem telefonu +48 662 696 249, pod adresem e-mail biuro@giapartments.pl lub pocztą tradycyjną pod adresem Administratora podanym wyżej.

 

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak. Dane osobowe przetwarzamy zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane „RODO”) oraz ustawą o ochronie danych osobowych, a także innymi regulacjami obowiązującymi w Polsce.

Przede wszystkim działamy w oparciu o pełną, zgodną z prawem dokumentację. Przetwarzając Twoje dane korzystamy także z procedur organizacyjnych, środków sprzętowych i zabezpieczeń fizycznych zapewniających, że Twoje dane przetwarzane są przez odpowiednio upoważnione osoby, tylko i wyłącznie w celach, o których informujemy Cię w niniejszej Polityce i że nie dostaną się one w niepowołane ręce.

 

Jak są przetwarzane Twoje dane?

Twoje dane będą przetwarzane w następujący sposób:

a) W celu dokonania wyceny usługi, rezerwacji usługi oraz wykonania usługi możemy przetwarzać takie dane osobowe, jak:

  • Imię i Nazwisko;
  • Adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
  • Numer telefonu;
  • Adres e-mail;
  • Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP (w przypadku wystawiania faktury VAT na przedsiębiorstwo);
  • Nr rejestracyjny pojazdu należącego do Klienta (w przypadku korzystania z parkingu hotelowego);
  • Nr dokumentu tożsamości/PESEL;
  • Informacje dotyczące narodowości;
  • Numer Twojej karty płatniczej i inne dane karty, jak również dane uwierzytelniające i inne dane dotyczące rozliczeń i rachunków, powiązane z rozliczeniami mobilnymi;
  • Numer rezerwacji.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do dokonania rezerwacji lub jej opłacenia.

Powyższe dane osobowe będziemy przetwarzali przez okres 2 lat.

b) W celu rozpatrzenia reklamacji przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

  • Imię i Nazwisko;
  • Adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
  • Numer telefonu;
  • Adres e-mail;
  • Numer rezerwacji;
  • Ewentualnie numer rachunku bankowego — jeżeli następuje zwrot pieniędzy.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.

Powyższe dane osobowe będziemy przetwarzali przez okres 6 miesięcy.

c) W celu wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego, takich jak np. przechowywanie dokumentacji księgowej przez 5 lat, przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

  • Imię i nazwisko;
  • Firma;
  • Adres zamieszkania lub adres siedziby;
  • Numer NIP;
  • Numer rezerwacji.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora Danych Osobowych z obowiązków wynikających z prawa. Podanie tych danych jest obowiązkowe.

Powyższe dane osobowe będziemy przetwarzali przez okres 5 lat.

d) W celu badania satysfakcji z oferowanych usług, audyty, ulepszanie i modyfikacja naszych usług przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

  • Adres e-mail;
  • Numer rezerwacji;
  • Imię i nazwisko;
  • Komentarze lub sugestie gości.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Hotelu jest poznanie opinii klientów na temat świadczonych usług, aby dostosować je do potrzeb i oczekiwań zainteresowanych). Podanie tych danych jest dobrowolne.

Powyższe dane osobowe będziemy przetwarzali przez okres 1 roku.

Po wskazanych powyżej okresach przetwarzania dane osobowe zostaną usunięte.

 

Komu możemy udostępniać Twój dane?

Twoje dane osobowe będziemy udostępniać wyłącznie naszym upoważnionym pracownikom oraz naszym podmiotom przetwarzającym.

 

Możemy stosować techniki marketingowe w postaci Google Analytics.

Google Analytics to analiza statystyczna ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Nie przekazujemy do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu plików cookies ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences

Usługi te pomagają nam analizować ruch w Serwisie Internetowym. Korzystając z powyższych usług w Serwisie Internetowym gromadzimy takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzających Serwis Internetowy oraz sposób ich zachowania na stronie Serwisu Internetowego, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.

Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Serwisu Internetowego – w tym celu można zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc.

 

Ale co to tak właściwie te Cookies?

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w postaci niewielkich plików tekstowych, które są wysyłane przez serwer i zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. na dysku twardym komputera lub w pamięci smartfona) i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.